catharinacarlenterapi
  • Hem
  • Om mig
  • KBT/Schematerapi
  • Blivande föräldrar/Föräldrar
  • Hur jag arbetar
  • Kontakt
Bild
 
  Jag blev legitimerad barnmorska år 1996 och sedan 1989 har jag varit legitimerad sjuksköterska. Min grundutbildning i Kognitiv Beteendeterapi (Steg 1) gick jag vid Svenska Institutet för Kognitiv Psykoterapi och går kontinuerligt en utbildning i schematerapi, även den på Svenska Institutet för Kognitiv Psykoterapi. Jag har även utbildning i MI, Motiverande samtalsteknik, samt en lärarutbildning i MI sedan 2008.

Du kan läsa mer om KBT, schematerapi och MI under fliken "KBT/Schematerapi" här ovan.


































  • Hem
  • Om mig
  • KBT/Schematerapi
  • Blivande föräldrar/Föräldrar
  • Hur jag arbetar
  • Kontakt